¿Puede ser Yuste una referencia turística de excelencia, o se quedará en poco más que una marca de cerveza?
Article Sidebar
Downloads
Download data is not yet available.
How to Cite
Rodolfo Orantos Martín
Abstract
Yuste is important in Extremadura and for Spain. It is a historical, sociological, cultural, ethnographic, and economic and tourist landmark; but it’s also a beer brand. What activity will prevail? Where will we find its greatest digital value?
Article Details
Most read articles by the same author(s)
- Rodolfo Orantos Martín, Nuevos conceptos de turismo. El turismo dinástico. El valor económico de la corona como marca corporativa país , Estudios Turísticos: No. 222 (2021)
- Rodolfo Orantos Martín, Nuevos conceptos de turismo , Estudios Turísticos: No. 221 (2021)
- Rodolfo Orantos Martín, Nuevos conceptos de turismo , Estudios Turísticos: No. 206 (2015): Cuarto trimestre de 2015
- Rodolfo Orantos Martín, Nuevos conceptos de turismo , Estudios Turísticos: No. 209 (2016): Tercer trimestre de 2016
References
Cadenas y Vicent V. Carlos de Habsburgo en Yuste. Instituto Salazar y Castro. Madrid. 1990.
Gómez-Robledo Verduzco A. La Extraterritorialidad y el Asilo en el Derecho Internacional. Instituto de Investigaciones Jurídicas. Universidad Autónoma de México. México 2003.
Orantos Martín R. Felipe VI y Leonor II, la Ley Necesaria. Editorial Provincia. Badajoz. 2015.
Orantos Martín R. El Nuevo Valor de la Corona. El País Editorial. Cáceres. 2018.